buraya aynen geçirmeyeceğim sadece benim kafamda şekillendiği ölçüde aktaracağım. bu şirketlerin öyle bi iddiası var mı yok mu bilmiyorum ama bu pazarlama şirketleriyle çalışan firmalar bünyelerinde pazarlama departmanlarını neredeyse kapatacak kadar eleman azaltıyorlar. çünkü bütün pazarlama faaliyetlerini bu şirketler yapıyorlar. entegre pazarlamanın mecralarını (kitlesel medya pazarlama-veri tabanı odaklı pazarlama-digital pazarlama-etkinlik ve promosyonel pazarlama-halkla ilişkiler) kullanırken entegre pazarlamadan farklı olarak merkezinde proje yada kampanya değil marka var ! şu sıralar klasik pazarlamanın ölümüne sevinen kalabalıklar yeni mecralarla daha güçlü geliyorlar. hepimizin yakından bildiği gibi leo burnett'in şölen için hazırladıgı nutymax şöhretini arıyor kampanyası klasik pazarlamanın ölümünün en güzel komedisini çıkardı ve bunun yanında istendiğinde nasıl bi interaktiflik sağlandığını ispatladı(iki hafta içinde 100bin'i aşkın ziyaretçi ve 20bin'i aşkında video -ses-resim yüklenmiş).
sizce günün birinde pazarlama müdürsüz şirketler olacak mı?
devamını okumak için naparsınız bilmiyorum valla derginin zamanı da geçti :) bana mail atarsanız ilgili yazıyı tarayıp gönderebilirim...
not : denizli'de 360 derece pazarlama yapıcam ben.(orta ve küçük ölçekli firmalara-hareket kolaylığından dolayı ve tabi bürokrasiden kurtulmak için-)(bi kaç arkadaşla beraber) içinizde ekibe katılmak isteyen varsa ayrıntıları konuşabiliriz. mail : seheryasar@gmail.com/div>