2- piggyback : eskiyle yeniyi, bilinenle bilinmeyeni, alışılmışla acaibi evlendirmek gerek
3- perception : kamuoyunun algılaması herkesi etkiler
4- positioning : konumlandırma
5- package : mamul ve amblaj etkileşimi
6- place : yer
7- price : fiyat
8- premium : insan ihsanın kulcağızıdır
9- promotion : promosyon
10- publicity : reklam -endirek serbest vuruş-
11- promise : söz
12- perseverance : ısrarlı olmak, peşini bırakmamak
tüm bunları sayın ismail kaya'nın muhterem müşterimiz isimli kitabından özetledim...
eminim içinizde tüm bunları bilen vadır ama hani olur da yanlışlıkla bloga girenlere iki kelime pazarlama terimi kazandırırız...harika olur di mi :))
hocam, yıllar önce yazmışsınız bu kitabı ama hala çok zevkle okunabiliyor tebrikler...
pazarlama'nın sadece 4p den oluştugu gıcık yargıyı derslerde kara kara düşünen öğrencilere kitabı incelemelerini tavsiye ederim/div>
Yazıyı gönderen 
| Permalink |
<
<<


<0yorum yapıldı:
-
<
<Yorum Göndera href=" ~ Ana sayfaya dön
<<