asıl anlatmak istediğim şey kitaptaki muhtesem bi zeka ! "jumanji" isimli bi tefeci...baş karakterlerden biri değil...hep kıyıda kalmış ve belki de halinden mutlu, sessiz bi karakter onu neden sevdiğime gelince; sadece bir haberi okuduktan sonra olayı hemen iş olarak görmeye başlıyor...kitabı belki okursunuz diye konuyu anlatmayacağım elbette ama iş de öyle garip bi iş ki... kitabı bitirdikten sonra düşündüğüm tek şey ise hayatı daha ne kadar pazarlamacı gözüyle yaşayabilirim'di... şu sıralarda kafamı dolduran soruların başını ise "erkek giyiminde öncü markalar vitrin düzenlemesini nasıl yapmalı?" çekiyor...(cevabını yazıcam :) )/div>
<"iyi bir tasarım veya kendi etrafında dönen manken yaptın."bu kısmı anlamadım muhammet ! yani iyi bir tasarım ne demek, kime göre iyi ya da iyi bi tasarım sende dönen bi mankeni mi hatırlatıyo? neyse bence iyi bir tasarım en farklı tasarımdır.yani ne kadar yaratıcı olursa o kadar iyi... bence bu erkek giyim magazaları sadece vitrinleri değil, pazarlama stratejilerinin tamamını tersyüz etmeliler! yakında özel bi yazı yazıcam orda daha detaylı anlatırım.. şimdilik merakta kal :)
<